poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Petr Cech, Johnny Depp

Hej !
Do mnie ciągle nic nie przychodzi, ale postanowiłem opisać dwa bardzo cenne dla mnie autografy które zdobyłem. Pierwszy jest od Reprezentanta Czech w piłce nożnej i bramkarza Chelsea London, Petra Cecha.
Jest on dla mnie jednym z najlepszych bramkarzy świata. Autograf zdobyłem pisząc prośbę na maila Reprezentacji Czech. Jeśli napiszecie do mnie na maila podam wam ten adres. Na ten autograf czekałem
ok. 2 tygodni. Autograf jest orginalny.
Drugi autograf jest od świetnego amerykańskiego aktora Johny Deppa który grał w filmie ,,Piraci z Karaibów'' Jacka Sparrowa. Autograf dała mi moja kuzynka która też kolekcjonuje autografy.
Autograf jest raczej orginalny, ale byłbym bardzo wdzięczny jeśli mogli byście mi pomóc w określeniu czy ten autograf jest orginalny.
Pozdrawiam,
Krystian

4 komentarze:

  1. Gratuluję ;-)Świetny autograf Cecha! ;D
    No Johnny...mój ulubiony aktor! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. no może w końcu dostanę list od tego Petra Cecha bo wszyscy dostają a ja nie XD
    gratulacje!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Przykro mi, ale autograf Johnnego nie jest oryginalny ;) To AP (autopen).

    OdpowiedzUsuń